Veelgestelde Vragen

Levering maatwerk
Confectie is uit voorraad leverbaar.  Hierbij geldt een levertijd van 24-48 uur.
Maatwerk heeft een levertijd van 10 t/m 12 weken. De maatwerken worden altijd door onze specialist opgenomen als bestelling. De levertijd geldt dan ook vanaf het moment van tekenen.

 

Retourneren
U kunt de gekochte goederen binnen 14 dagen retourneren, mits het in oorspronkelijke staat, intact en ongebruikt is MET originele bon of factuur EN ingevuld retourformulier. Dit formulier ontvangt u bij uw bestelling.
De kosten voor het retourneren per post zijn voor eigen rekening.
Het ruilen van een haarwerk is niet mogelijk.

 

Garantieprocedure
Wij garanderen de deugdelijkheid van de geleverde zaken gedurende zes maanden na aflevering op fabricagefouten en drie maanden op de pasvorm en het binnenwerk. Op lace-fronts en  haaraanvullingen voor permanente bevestiging wordt drie maanden garantie gegeven op fabricagefouten. Wordt terecht een beroep op deze garantie gedaan, dan hebben wij de keuze om de zaak zo spoedig mogelijk te herstellen of te vervangen. De cliënt kan aan deze garantie geen enkel recht op schadevergoeding ontlenen. Wij zijn niet aansprakelijk voor enige schade veroorzaakt door een allergische reactie bij de cliënt of derden ten gevolge van de door ons geleverde zaken, tenzij er sprake is van opzet of grove schuld. De aansprakelijkheid blijft in ieder geval beperkt door het vervangen van de geleverde zaak dan wel terugbetaling van hetgeen door cliënt betaald is, dit ter keuze aan de cliënt. Indien de gebruiks- en/of onderhoudsvoorschriften niet worden opgevolgd, of bij het gebruik van producten die niet door ons worden geadviseerd, vervalt iedere vorm van garantie. De levertijd voor confectiehaarwerken bedraagt maximaal 48 uur. Voor maatwerk is de levertijd maximaal 12 weken. In sommige gevallen kunt u bij uw zorgverzekeraar in aanmerking komen voor een reservehaarwerk.
Het gebruik van een reservehaarwerk verlengt de levensduur van uw pruik aanzienlijk, en zo kunt u altijd beschikken over een haarwerk. 

 

Klachtenprocedure
Zoals je van ons mag verwachten doen wij van K&C hairworld ons uiterste best je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Naast de levering van haarwerk willen wij je ook op het persoonlijke vlak zo optimaal mogelijk informeren en bijstaan. Toch zijn ook wij maar mensen die mogelijk wel eens een fout maken en/of een situatie verkeerd inschatten. Ben je niet tevreden over onze dienstverlening, onze medewerkers, onze organisatie of het geleverde haarwerk, dan willen wij graag onze uiterste best doen deze ontevredenheid bij je weg te nemen. Wij stellen het dan ook zeer op prijs dat je jouw ontevredenheid aan ons meldt. Je klacht nemen wij zeer serieus en na deze gehoord te hebben, zullen wij - binnen de met jouw afgesproken termijn - met een passende oplossing komen.

Hoe je klacht te melden
Telefonisch melden van een klacht
Je kunt je klacht of opmerkingen per telefoon aan ons melden. Indien mogelijk lossen wij je klacht direct op, lukt dit niet of wil je jouw klacht liever in een persoonlijk gesprek uiten dan kan dat natuurlijk altijd. Wij maken dan direct een afspraak met je.

Schriftelijke klachtenprocedure
Ben je echter van mening dat je klacht niet per telefoon opgelost kan worden of hebben wij onvoldoende aandacht aan je telefonische klacht geschonken, dan kun je ook een schriftelijke klacht bij ons indienen. Hiervoor kun je bij ons - indien gewenst - een klachten/service formulier aanvragen. Na ontvangst van je schriftelijke klacht zullen wij je binnen 1 week informeren over een mogelijke oplossing.
Zowel de klacht als de door ons geboden oplossing zullen door ons altijd schriftelijk worden vastgelegd. Je ontvangt hiervan altijd een door ons ondertekend exemplaar retour ter bevestiging van je klacht.Verder kan het voorkomen dat de door ons geboden oplossing je niet tot tevredenheid stemt. In dat geval kunnen wij je klacht alleen met jouw toestemming onderbrengen bij de geschillencommissie voor kappers en haarwerk specialisten. Wij zullen je een speciale folder over de geschillencommissie geven. Kopieën van de klacht en de door ons geboden oplossing zullen ter beoordeling naar deze onafhankelijke commissie worden gestuurd. Genoemde commissie zal je binnen de in de folder gestelde periode informeren over de geboden oplossing. De uitspraak van de geschillencommissie is voor ons altijd bindend. Je zult tijdens de behandeling van de klacht door ons schriftelijk op de hoogte worden gehouden. Ook na afhandeling van
de klacht zullen wij je hierover schriftelijk informeren.

Klachten/Geschillen commissie
K&C hairworld is aangesloten bij de geschillencommissie kappers en haarwerk specialisten. Voor meer informatie over de geschillencommissie kun je ook terecht op www.anko.nl.
Verder vinden wij een klacht uiteraard niet leuk, maar stellen wij je melding zeer op prijs omdat wij hieruit altijd lering zullen trekken teneinde onze organisatie, dienstverlening, service en kwaliteit kunnen afstemmen op de wensen van onze klanten.

© 2018 - 2024 HaarWerk Specialist van KC | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel