Werkwijze

 

Hoe gaan wij te werk

Het is belangrijk om goed te weten waar u aan toe bent. Daarom nemen we uitgebreid de tijd om alles door te nemen. Kijk alvast hiernaast naar het stappenplan. Dat kan u ondersteunen bij de eerste kennismaking.

 

 

 

Stappenplan

Stap 1. Intakegesprek 

Als u besluit contact op te nemen, belt u dan Marij Medze 06-23813119. U maakt een afspraak met ons voor een gratis intakegesprek vrijblijvend – binnen 5 dagen – in een speciale haarwerkruimte. Tijdens de vrijblijvende eerste afspraak komen alle belangrijke punten aan bod. Voor u is het belangrijk om uw wensen en verwachtingen te bespreken. Wij geven u alle informatie, onder meer over de voor- en nadelen van de verschillende soorten haarwerken, welk soort bevestiging u wilt, de kosten en de mogelijke vergoedingen. Gezamenlijk maken we de keuze qua stijl, type, kleur en model.

Of als u dat prettiger vindt, komen we aan huis of in het ziekenhuis. Wij passen ons aan uw wensen aan.

U kunt hier een lijst bekijken met de vergoedingen per verzekeraar. 

We hebben contracten met alle zorgverzekeraars. Als u een medische verwijzing of indicatie heeft, zorgen wij voor de afhandeling met de zorgverzekeraar.

 

Stap 2. Pasafspraak/keuze bepaling

Naar aanleiding van dit eerste gesprek stellen wij  voor u een mooie collectie haarwerken samen, zodat u goed kunt kiezen. Confectiehaarwerk:
Wilt u een compleet haarwerk, dan is de levertijd doorgaans slechts twee à drie dagen of uit voorraad!

Reserveren:
Afhankelijk van uw situatie kunt u een haarwerk reserveren tot het moment dat u het nodig heeft. Zodra uw haarwerk binnen is, wordt het haarwerk in de juiste coupe geknipt. Dan wordt het op uw hoofd gepast. Zit het helemaal goed, dan wordt het bevestigd. (Heeft u gereserveerd voor een later tijdstip, dan wordt dit vanzelfsprekend pas later gedaan.) Hierna volgt de finishing touch, niet anders dan wanneer u ‘gewoon’ bij de kapper zou zitten. Tijdens en na dit proces laat een van de medewerkers u zien hoe u uw haarwerk het beste kunt verzorgen en onderhouden. Dit duurt ongeveer twee uur.

U bent klaar en vertrekt, uitstekend gekapt, mét een nieuwe afspraak voor de volgende keer. Heeft u tussentijds vragen, dan kunt u vanzelfsprekend altijd contact opnemen.

Stap 3. Vergoeding/verzekering

K&C hairworld is een gecontracteerd zorgaanbieder voor zorgverzekeraars. U krijgt het volledige basis vergoedingsbedrag en het eventuele aanvullende vergoedingsbedrag vergoed. U hoeft niet eerst toestemming voor levering aan te vragen bij uw verzekering. U kunt zich met de verklaring van uw arts tot ons wenden. Dit is voor u weer een zorg minder. Een medische indicatie/verklaring van de arts, is noodzakelijk.

Deze dient bij aflevering van het haarwerk te worden ingeleverd bij K&C hairworld en wordt aan het cliëntendossier toegevoegd. U ontvangt van ons een factuur met de kosten, en wij regelen de declaratie voor u.

 

Stap 4. Vervolgafspraak/nazorg

Voor de nazorg van uw haarwerk kunt u ook bij ons terecht. Wanneer u wilt dat wij hem voor u wassen of weer netjes in model brengen.

Wij vinden het erg belangrijk om de juiste begeleiding en nazorg van alle aangebrachte haarwerken te geven . Het kan  best spannend of onwennig zijn om een haarwerk of pruik te dragen.  Wij nemen graag de tijd om uw vragen en onzekerheden met u te bespreken en u gerust te stellen tijdens uw gewenningsproces.

 

© 2018 - 2024 HaarWerk Specialist van KC | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel